botten is nådd och lite till....

jag brukar inte skriva blogg så ofta men de har blivit mycke dom senaste veckorna... även fast jag tagit bort nästan alla inlägg så känns de skönt att skriva av sig för stunden. Jag börjar bli less livet... vet inte varför men på nått sätt känns de som att jag bara sjunker lägre och lägre... typ som glocalnets priser fast mycke värre! Livet är ingen lek de vet jag redan. De har jag vetat hela livet faktiskt. Men senaste tiden har livet varit så svårt för mig, min mamma har KOL och kommer leva max 2 år till enligt läkaren. Jag är ensam, knappt vänner att vara med och ännu mindre nån att älska. Inget jobb = inga pengar så jag är jättefattig också. jag fattar bara inte varför jag ALDRIG kan lyckas med nått i mitt liv, jag försöker så hårt men endå så går de alltid åt helvete...

Sen tror nästan alla mina bekanta att jag kommer köraihjäl mig i vinter, men ingen bryr sig om att säga åt mig att jag ska köra försiktigt eller så. Helt ärligt så ska jag köpa mina föräldrar ett paket kondomer och säga åt dom att annvända såna i fortsättningen istället för att få misslyckade oälskade barn som mig.

ensam dennis känner för att göra som folk vill och köra ihjäl sig i vinter... ingen kommer ju fatta att de va meningen. alla kommer tro att de va en olycka och då kan dom ju sörja mig för de då. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback